klart jag har shoppat också

japp, shopping är ju det bästa som finns. sprang förbi Bik Bok i PK-huset och de hade 70 % rea pga flytt. jag tackat ja... svarta byxor och två klänningar senare spatserade jag ut därifrån endast 300 kronor fattigare.

svarta jeans har jag behövt hur länge som helst... kanske lite fel säsong nu, men who cares. borde vara obligatoriskt i varje garderob. den beiga klänningen kommer bli den ultimata partyklänningen när benen blivit gyllenbruna av solen och den grå klänningen är utmärkt att dra på sig när man ska till stranden eller gå en sväng på stan. med rätt accessoarer kan den säkert duga som partyklänning med faktiskt!

på det hela taget är jag urnöjd!

image105

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback