i mina kassar...

image129

som sagt så tog jag en tur på stan i fredags. var ju inte direkt ensam om att tänka den tanken. men jag skulle ha den där klänningen till varje pris och efter att ha tryckt i mig en snabb chicken burger på en bänk vid sergels så tog jag långa kliv till H&M nr 1. en korallrosa klänning i storlek 36 fanns kvar, i övrigt fanns bara massa 38:or och de var på tok för stora. men jag köpte iaf 36:an och tänkte att det var bättre än inget. så höll jag på sådär. H&M efter H&M men ingen klänning i mörkblått i storlek 34. till slut köpte jag en 38 och tänkte att jag kan väl sy in den... så nu är jag lycklig ägare av två klänningar, dock ligger den korallrosa 36:an här. känner inte riktigt att det är min färg och nu har jag ju dessutom min drömklänning i blått.

när jag ändå var i farten fick jag med mig en svindyr, men ack så ljuvligt doftande duschcreme från Body Shop... kokos, kan det bli mer sommar? den fina rosen som jag visade i inlägget nedan köpte jag också i fredags. det är redan en favorit och jag funderar på om jag ska köpa fler i andra färger. gör ju vilken top/kavaj/klänning som helst.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback