en minst sagt hektisk dag

jag hade seriösa planer igår. jag skulle söka jobb, ta med mig solstolen till en brygga och sola, läsa nya DV, läsa min bok, kolla på dirty sexy money och posta brev. med andra ord skulle jag ha en skön ledig dag. så blev det inte. jag fick istället slänga mig i duschen, äta en snabblunch och åka till jobbet. de hade akut brist på personal och behöver jag pengar? JA!

dessutom fick jag mitt antagningsbesked för sommarkurser. planerar att läsa hyresrätts- och bostadsrättsjurdik, dinosaurier och kanske informationssökning. de två sista är bara för att jag ska få bo kvar typ. alla är på distans. sweet!

hur som helst. igår åkte jag direkt hem till M efter jobbet. det blev en film som jag inte minns vad den hette, men som var ganska bra faktiskt. kändes lite udda att vara där bara. kom på att det var första gången sen det hemska hände. jag känner mig numera jävligt paranoid när jag är där. usch!

dagens to-do = tvätta, skola, söka jobb, kanske träna.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback