vårtecken, äntligen!

image75

en sådan kreativ dag! har hunnit storstäda toan med klorin etc (fick nån inspirationsnoja när jag råkade slå på 4an i onsdags och de visade massa äckelsaker som gömde sig här och var på toan i det där rent hus-programmet). tvättat fönstrena har jag också gjort och sprungit en sväng på stan. kändes helt fruktansvärt underbart att gå omkring i en stor tjock polo och halsduk istället för en tjock vinterjacka. och vet ni, jag frös inte... för att fira köpte jag en milkshake på BK och sörplade i mig den på tåget hem. nu sitter jag och väntar på att M ska komma hit så att vi kan ta en prommis i det vackra vädret och sen blir det middagsmys, en flaska vin och gottis framför film.

jobb hela helgen, men det ska faktiskt bli riktigt roligt. har bara gått och drönat hela veckan annars. dessutom är tanken att jag ska träffa Malin imorgon eller på söndag.

nu mellanmål!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback