tillbaks till ruta ett

skönt telefonsamtal imorse. I love playing psykolog... tycker verkligen det är sjukt intressant med problem och diskutera lösningar eller anledningar till problemen. jag är inte själv felfri och vem är det egentligen? alla har en hake. det gäller väl bara att hitta den i tid innan man fallit dit!

har precis kommit hem från en sväng på stan. köpte en flaska skumpa till ikväll, mat (vi ska laga pizza innan) också det viktigaste... resorb. jag ska fan inte ligga och kräkas halva dan imorgon. jag blir så sjukt bakis nu för tiden. det verkar gå i perioder det där... men som förra helgen, så mycket drack jag inte men ändå mådde jag pyton hela söndagen. visserligen var det minst sagt speciella omständigheter... ingen sömn etc.. men men... nog om det. inatt är det jag som klämmer fyra resorb.

nu ska jag dammsuga min lägenhet och plocka undan här lite. om en dryg timme börjar festlighetsförberedelserna!


/S

Kommentarer
Postat av: Jollan

Har kollat in tradera å blocket... men tänkte inte på ebay så jag tackar för tipset :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback