the hills is back!

image52

ja, snart iaf. var precis inne på MTV.com och såg en preview. 24:e mars återser man dem på mtv.com... I love it! snacka om intriger, skvaller, mode, fest, glamour etc.

dagens schema: lunch i alvik med M, plugga / städa, möta upp M igen och åka hem till honom och laga middag.

det är sool ute. jag ska lätt dra på mig snygga vårkläder idag, jag menar, vem vill ta på sig höga stövlar, varm jacka och en trist tröja när det är sånt här väder. kan småbarnen på skolgården gå lättklädda så kan jag det med. ska bara inventera vad jag egentligen har att välja mellan. känns som en evighets evighet sen jag såg något alternativ till vinterkläder!

solbrillorna åker iaf på.. men det vore nog bra om jag hade något mer på mig.. right?!


/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback