summerland



vaknade imorse och trodde att jag mådde bra, det höll ungefär en kvart. sen var det bara back to bed med datorn för att plöja min nya favoritserie - summerland (se videon ovan). i början tyckte jag att den verkade sjukt töntig, men nu har intrigerna kommit igång och ja, jag älskar den! ska se ett avsnitt till i sängen strax innan john blund kommer på besök.

ska försöka vara lite mer produktiv imorgon. måste skicka iväg ett par böcker som jag inte behöver från bokus, hämta ut ett H&M-paket och städa undan här. imorgon kväll kommer M hit. tanken var att vi skulle gå ut och äta, men just nu lockar det mer med hemmakväll. värkarna kommer och går och när de kommer vill jag bara springa till sängen och ligga med värmekudden på magen.

påskhelgen börjar närma sig och jag har panik. vi skulle ju ha massor med tid och njuta av ledigheten, men nu känns det mer som att varje minut är inplanerad.

fredag - tvätta, packa, tåg (1a-klass!) ned till Malmö på kvällen
lördag - köpenhamn, släktmiddag och eventuell utgång
söndag - rundtur på näset och stranden, Bo01, fika med K, middag med familjen
måndag - köra M till sturup tiiidigt, lunch med tjejerna från förr, tåget hem.

well, det blir nog bra till slut.. jag längtar hur som helst jättemycket efter helgen.



/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback