suget efter shopping

dagen till ära har jag gjort upp ett pluggschema. jag kände hur paniken började växa inombords när jag kände att det faktiskt inte är så länge till tentan. men efter att ha gjort upp ett ganska slappt schema med många dagar till repetition / förseningsplugg så är jag lugn som en filbunke.

har fått igång mitt sims-spel. ganska stolt över mig själv faktiskt... inte det lättaste liksom. massa mounting och patchar som ska uppdateras och sen ska cracket in i TSbin-filen... ja, ni hör... total kinesiska för min del. men jag lyckades som sagt och nu ska jag bygga världens finaste hus till mina simmar..

ikväll kommer M hit. det blir nog mys bara... båda jobbar i helgen vilket förstör typ allt. lätt att bli bortskämd efter två lediga helger. jaja, det är iaf bestämt och bokat att M följer med mig ned till skåne i påsk. mysmys! fast himla seriöst.

för övrigt är jag jääättesugen på att shoppa. vill ha så mycket, men behöver ju absolut ingenting egentligen... eller jo, en snygg lite längre herrskjorta vill jag faktiskt ha! (och behöver)

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback