smärta - det är över!

nyss hemkommen från sjukhuset. snacka om nervositet i väntrummet. men som tur var hade jag världens bästa barnmorska som distraherade mig och pratade om annat tills det var dags att sätta in spiralen. fick även elektroder på magen som gav små stötar och fick igång kroppens eget bedövningsmedel samt masserade lite så att jag hade inte så ont förrän hon satte in spiralen. AJ!! säger jag bara... det var som tusen nålar på ett koncentrerat ställe i livmodern. men det gick över på några sekunder och nu känns det som vanliga kraftiga mensvärkar. kan leva med det faktiskt. skönt att ha det gjort liksom!

ska lägga mig i mjukiskläder nu och titta på film. värmekudden kommer parkeras på magen, det är en sak som är säker!

/S


Kommentarer
Postat av: Zandrea

Tack för din hjälp :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback