shoppingstop?! iaf en vecka

suck! jag vill ha så mycket, men efter min lilla raid med tre par skor i fredags tror jag att jag ska ligga lågt ett tag. min plan är att klara mig utan mitt kontokort tills mamma kommer om 9 dar. jag har typ 200 kr i kontanter och en frys fylld till bredden, så det borde ju inte vara några problem.. men suget efter saker som jag "kan behöva" stiger för varje minut.

såg t ex en supersöt scarf på Gina Tricots hemsida... en söt kavaj i gult eller vitt (lite osäker på om jag skulle använda en gul kavaj, även om det hade varit aaascoolt) från H&M, en rosa klänning med fransar också från H&M... ja, ni ser.. bara där är det typ tusen spänn som skulle kunna försvinna. eller så kan man gå in
här och inse att man behöver köpa massa saker för att hänga med i vår. suck! undrar om någon ens följer sådana råd? jag tycker det är kul med inspirationen, men slaviskt? knappast!

tänkte dock vara strategisk och belöna mig själv med den där scarfen efter helgen om jag fortfarande har pengar kvar i plånboken då utan att jag använt mitt kontokort! det ni! utmaning...

funderar på om jag är sugen på ett sent medelpass ikväll, eller om jag ska ta nåt annat imorgon istället lite tidigare och sen Dans på onsdag... hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback