måste härda ut!

image60

jag sitter och hinkar i min tranbärsjuice. har känningar av urinvägsinfektion och tänker göra ett försök att bota det på egen hand. lagom drygt att behöva gå till farbror doktorn och kissa. suck. hur kan något som ser så gott ut smaka så beskt och trist?! jag vill att det ska smaka som hallonsoda ungefär. eller  mammas hemmagjorda jordgubbssaft.

för övrigt är jag sjukt trött. förstår inte varför. kanske infektionen som tar musten ur mig. och allt annat. mycket i luften nu... allt går så förbannat bort och om tre veckor är det tenta också... life sucks sometimes!

/S

/S

Kommentarer
Postat av: jennifer

Jag tycker att tranbärsjuice är gott ;b

Postat av: Alexandra

det hjälper , men ajg tycker inte det smakar illa.
Har du känningar av din urinvägsinfektion? du ska absolut inte gå med det. Det kan sprida sig jätte lätt till njurar osv.

2008-03-06 @ 22:18:45
URL: http://jalusi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback