måndagsångest

image61

ja, det kan man verkligen kalla det. hela dagen har jag gått och väntat på ett telefonsamtal. jag skulle ju få besked om jobbet idag. nej, det dröjer visst till på fredag fick jag reda på när hela dagen gått och min nevositet pendlat mellan hopp och förtvivlan utan dess lika. suck! tur att jag har stöd från mina närmaste. söt har ringt mig massvis med gånger, verkar som att han också är lite spänd över hur det ska gå.

dessutom har vi hunnit bestämma att midsommarveckan kommer vi spendera i rumänien. helt sjukt otippat, jag vet... men det blir nog glam och glitter där med. och sol. såklart! tur att vi är eniga om vad vi ska få ut av semestern iaf. längtar redan efter att få mysa en hel vecka.

ikväll har colbie caillat strömmat ur högtalarna medan jag lagat fläskpannkaka till sådär 10 personer. ja, jävlar vad god den blev. jag är ett geni! nu har jag lunch de närmsta dagarna också...

sitter egentligen och väntar på att jag ska sova. eller iaf titta på scrubs.. som börjar om sådär 56 minuter.. well... kanske ska spela lite sims under tiden!

/S

Kommentarer
Postat av: madde

sims är så kul ju, om jag var du skulle jag bli spelandes hela natten om jag började nu haha

Postat av: Anna

hej på dig !

är du inte medlem i gratisbio ännu ? isåfall tycker
jag att du ska bli det nu. gratisbio är en sajt som
många andra kan tyckas. de säger man får gratisbio
biljetter och gratis present kort på affärer så som
kicks hm vero moda åhlens stadium och en massa mer.
visst tänkte jag och blev medlem. men vet ni vad ?
nu sitter jag med present kort för 700 kronor. det enda man behöver göra är att samla poäng genom att bli medlem på olika sidor, att värva en massa vänner och liknande. hur bra är inte de ? detta är helt gratis och man får såna
otroliga erbjudanden hela tiden. på hemsidan finns
en massa recensioner så där kan du läsa om hur bra
det är. även kort på en massa personer med sina checkar. så bli medlem du med :) det skadar aldrig
och ge något en chans har jag nu förstått :)

här är länken ; www.gratisbio.se/rss.php?UserID=27211

Om du registrerar dig via länken ovan så får du 75 poäng i välkomstpremie =). Ha de gott!!

2008-03-10 @ 22:22:45
Postat av: Tessa

Jeeej, tittar på scrubs nu!
Hoppas jobbet blir ditt :)

2008-03-10 @ 23:59:33
URL: http://theara.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback