like the man I always wanted

  image56


är det bara jag, eller är Eros Ramazzotti sjukt jävla het? och hans musik är ju inte heller så jävla fel..

idag har jag varit produktiv. jag har varit i skolan. hell yeah, hela två timmars föreläsning om nåt obegripligt som jag hoppas kunna förstå tills tentan om tre veckor. dessutom blev det lunch med maria. vi avverkade diverse ämnen och insåg varför vårt bord var ledigt när inga andra var det. well, nog om det. sen blev det en lucka i produktiviteten.. jag gick visserligen och hämtade ut mitt paket med pluggböcker men jag tittade även på one tree hill. slöa jag, men ack så bra det var! dessutom fick jag ut min madrass i förrådet och hör och häpna, jag gick och tränade. wiie! ny korreografi, jag tyckte inte den var lika rolig, men den var helt klart jobbigare. kommer med all säkerhet ha ont imorgon. poor me.

en annan läskig detalj. pratade i telefon med en kär barndomsvän. vi pratade om M och att han är en typisk kille som kommer se bra ut även när han blir gammal. genast refererade både jag och barndomsvännen - samtidigt - till samma person. scaaary!

snart nanna kudden! trött som stryk efter att ha varit uppe sen halv sju. men vad gör man inte för att få sova bredvid sötaste killen i stan?!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback