kvällens planer

image64

som sagt så kommer M hit ikväll. vi skulle ha mysigt innan påskhetsen börjar med restaurangbesök, fast det får skjutas upp. istället ska vi laga biff med bearnaise / vitlökssmör (vi har inte bestämt oss ännu) och potatisgratäng. jag funderar på att överraska honom med förrätt också medan vi väntar på potatisgratängen i ugnen. får se hur mycket jag orkar haha... mysigt ska vi ha det iaf.. dessutom ska vi se the eye efter maten. jag kommer med all säkerhet blunda halva filmen..

har precis sovit ett par timmar och känner mig minst sagt groggy. jag har återgått till barnstadiet känns det som. eftermiddagslurer varje dag och ändå helt slut framåt kvällen. antar att kroppen behöver all energi. suck!

nu ska jag iaf ta tag i min lägenhet och snygga till här lite och sen ska jag ut i snöyran och ta mig till pressbyrån och konsum. *vill inte*

/S

Kommentarer
Postat av: sarianna

hoppas du får en mysig kväll! :)

Postat av: Emma

Åh gud så gott det lät med kött och vitlökssmör! MM!

2008-03-19 @ 17:40:04
URL: http://emmmis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback