fucking wednesday

jag har så sjukt tråkigt. sitter och letar resor i juni... fem tusen spänn, vem har råd med det? sen tillkommer ju tre mål mat gånger sju dagar och nöje, utflykter, shopping. då är vi plötsligt uppe i cirka tio-tolv tusen. var ska jag få de pengarna ifrån? men jag vill ju, blir deprimerad av att titta ut genom fönstret. snö, det är för helvete april vilken dag som helst.

som tur är får jag jobba mycket i april vilket kommer resultera i en fet lön i maj och därmed är jag räddad i juni månad. CSN ger ju bara halvt studiestöd då.. suck!

nu ska jag ta en promenad och förbanna mig över snön lite till och sen ska jag trycka i mig en påse ostbågar och titta på 27 dresses. är man ledig så är man!!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback