bokat och klart!!

jaaa, nu har vi bokat flygbiljetter ned till spanien i juni. flyger den 15e kl 08.00... jag kommer garanterat va apbakis eftersom where the action is är dan innan, men haha, det får gå... kaffe och resorb kan nog bota mig... har en massa timmar på madrids flygplats så det lutar åt att vi åker in en sväng till madrid vid mellanlandningen. sen tar det bara en timme till alicante!

vi ska gå på coolaste nöjesparken en eftermiddag, sola alla dagar fram till kl 15, shoppa nån dag och se turistsaker nån dag.. och såklart testa utelivet minst en kväll.

kommer bli heeelt underbart!

förresten, fråga mig inte ens varför jag är uppe i ottan en lördag. men M skulle till jobbet och vi somnade båda tidigt igår. mys mys var det ändå.

/S

Kommentarer
Postat av: Maria

Ååå, jag vill också! Ska boka en resa för överskottet på skatteåterbäringen, men det blir nog en sista minuten. Det låter helt underbart att ha en kille som vill göra exakt samma saker på semestern, sweet!
Puss gumman

2008-03-29 @ 09:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback