back on track

oj vilka fartfyllda dagar det har varit! kändisspaning, museum, shopping, musikal, bio... inte en lugn stund helt enkelt! igår blev det allt annat än fartfyllt. jag åkte hem till M och kröp ned under ett täcke och kollade film. till kvällsmat blev det pizza och sen ännu mer film. precis så vill jag ha alla mina söndagar. inte massa jobb eller ångest utan man finns bara till och trivs.

klockan tre idag ska jag till sjukhuset. jag ska göra något som jag fruktat ett tag. det kommer göra sjukt ont och något säger mig att jag kommer vara nervös så att jag skakar innan. och hur fräscht är det egentligen att lägga sig i en gynstol med benen i vädret när man har mens? men sådana är reglerna om man vill ha spiral. och det vill jag. alltså får jag ta detta och sen är jag smärtfri (förhoppningsvis) i fem år. håll tummarna för att jag inte svimmar!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback