vad blir det för mat?

image22

inspirationen är verkligen på topp.. nej! all tid och kraft går åt till plugg nu fram till imorgon... min lägenhet ser ut som en knarkarkvart och alla mina kläder är ofräscha. det är tentavecka i ett nötskal.. jag längtar såå tills det är över.

imorse var det jobbintervju igen. kändes bra även denna gången och jag vill ännu mer ha jobbet nu. vill vill vill! dessutom blev det pluggdejt med maria. massa prat som vanligt om allt mellan himmel och jord. myspys och skönt avbrott i plugget minst sagt.

nu har jag bara sammanfattningarna som ska läsas tre gånger ikväll och ett par gånger imorgon. vi snackar 40 handskrivna A4-sidor... jag är rätt stolt över att jag presterat allt själv... hihi...

inför nästa kurs ska jag skaffa helt vita blad och skriva med färgglada caligrafipennor och rita små figurer etc för att få en snygg och rolig lay out. det ni! blir ju sjukt mycket roligare både att skriva och läsa då.. enda kruxet är hur jag ska kunna skriva rakt och jämnstort på ett olinjerat blad... men det måste ju gå att vänja sig?!

planer för kvällen:
  • komma på vad jag ska äta till middag... lutar åt tonfiskgratäng just nu
  • titta på kustbevakarna / läsa
  • titta väldigt noga på underbara per morberg i vad blir det för mat?
  • äta massa godis och dricka litervis med cola medan jag läser sammanfattningarna åter igen.
  • sova sött i mina orena lakan
/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback