vad är det med söndagar?

två minuter kvar tills klockan är måndag. då har man rätt att ha både söndagsångest och måndagsångest, eller? jag skulle gå och lägga mig vid halv elva. kom ju på att jag ska upp tidigt imorgon.. men så hände nåt. martina var online och henne kan man ju inte undvika att prata med, skolsaker skulle packas ihop och vad vore bättre än att passa på att organisera ALLA papper och stoppa i min samlingspärm? dessutom ska jag ju ha besök imorgon så det var likabra att plocka undan här hemma också skulle ju gardinen justeras och ja, ögonbrynen såg ut som om de inte plockats på två år så det var bara att plocka fram pincetten. frågan som återstår nu är var min tid tagit vägen?!

som tur är ska jag faktiskt bara lyssna på den
här låten medan jag borstar tänderna och sen väntar sängen med nybäddade lakan. och just det... måste vädra några minuter.. SEN ska jag sova.

imorgon blir det skola och sen plugg och på kvällen biljard eller nåt...

over and out..

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback