uppe med tuppen

that's me! fast jag ska sova snart igen haha... mötte upp M igår i stan och sen satt vi fast i tunnelbanan vid slussen i typ en halvtimme innan vi kom på den briljanta idéen att byta tåg och åka till liljeholmen istället. smaaaart! så vi var hemma lagom till vad blir det för mat istället för lagom till 20.00... well, mysig kväll var det oavsett vad. vi åt godis och låg i sängen och pratade i två timmar.

har hittat ett nytt objekt jag vill ha. en diorväska vintage. ni vet en sån med tyg där det står Dior med små bokstäver. äh, kolla själv
här.

nu ska jag tillbaks till sängen och kolla på the voice / sova vidare ett par timmar. på schemat senare idag står stan för att byta mitt skärp jag köpte igår, städa, städa och städa!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback