storhandling - check!

image23

jag har snöat in mig lite på rachel bilson nu :) önskar att jag också var så snygg när jag gick och handlade, men hon har säkert nån stylist eller iaf kapitalet till att handla flashiga kläder... har varit på Willys i Sickla äntligen och handlat upp en halv förmögenhet. men nu har jag goood mat så det räcker och bli över i flera veckor typ. kvällens meny består av (regnvädret till ära) potatis- och purjolökssoppa med vitlöksbröd. smaskens enligt mig och lagom hälsosamt.

kanske läge att packa upp varorna... var tvungen att ta en paus efter att ha burit hem en ryggsäck och två pappakassar...

/S

Kommentarer
Postat av: NICOLE

Okeej :) mmm har verkligen problem jag med med tröjor, tack för tipset :9

Postat av: Marina

hon är grymt, helt klart min modeförebild :)

2008-02-27 @ 11:32:14
URL: http://hennes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback