står på egna ben

jag har en ny favoritlåt. jag har inte ens hört hela, men det jag hört på svt.se säger att det är en Sofie-låt. jag pratar såklart om Sanna Nielsens empty room. sjukt mysig... och mycket power balladig.

gårdagen var bra. intervjun gick bra tror jag. hoppas hoppas! men det tråkiga är att jag inte kommer få någon semester i sommar om jag får jobbet. tricky. vill ju åka på weekend med M och ligga på stranden etc. well, det problemet får lösas senare.

igår var hur mysigt som helst. tillbringade kvällen med M i mitt knä tittandes på let's dance och sen blev det promenad i kylan och snackstime. imorse var i princip den första morgonen som vi kunde ligga kvar och mysa utan att stressa upp i mörker. behöver jag ens säga att vi hade det hur mysigt som helst?! tyvärr var jag tillslut tvungen att gå upp och göra mig klar för jobbet... suck!

ikväll blir det partaj... fest hos Malin och sen utgång runt stureplan. jag röstar såklart på solidaritet. det enda vettiga stället enligt mig. men jag har ju inte testat alla iofs.

nu ska jag vila ett tag. har varit helt hyper på jobbet idag. vet inte vad det var med mig!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback