måndagsångest

grekisk take away och bio igår. vi såg national treasue 2 och åt absurda mängder popcorn. men gaah vad gott. lite ångest bara att man är hemma så sent när man går på sena bion. inte kul att gå upp dagen efter då!

jag ska snart sova. är helt jävla slut för att tala i klarspråk. men så är det ju måndag och alla vet hur de är. dagen har spenderats i skolan bland annat. förmodligen var dagens händelse poliserna som verkade leta efter någon i skolan. vi (jag & mina class mates) satt på första parkett på george by coffehouse och väntade med spänning men poliserna gick dessvärre tillbaks tomhänta. attans!

när jag var påväg hem var jag så trött att jag satte mig på t-banan på fel håll och märkte det inte på två stationer heller... plötsligt var jag vid hötorget och fick hoppa av för att lite snyggt smyga på tåget på andra sidan perrongen (för det känns ju som att hela tåget ser en, fast att det inte alls är så). väl vid skanstull bestämde jag mig för att jag nog borde ta tag i mitt liv och gick till friskis och svettis. så nu har jag årskort och börjar med yoga nästa vecka! motiverad? like hell... haha

imorgon har jag som motivation att ta mig till ett bibliotek för att ta tag i mitt plugg. vi får väl se hur det går till slut.. jag brukar vara ganska dålig på att komma iväg när det gäller sånt och imorgon har jag dessutom planer på kvällen.

natti!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback