kryss i taket

image21

sofie äter frukost! det är inte ofta det händer... och jag tycker det är ganska äckligt också. idag blev det vanlijyoghurt med russin och ett glas juice. det är väl ungefär vad jag får i mig såhär dags. har alltid varit svår med frukost. när jag var liten slängde jag frukosten i smyg för att slippa äta den och i gymnasiet tog jag alltid en fika framåt förmiddagen. det gör jag visserligen fortfarande.

dagens schema är späckat. först promenad för att vakna till liv litegrann, sen plugg och lunch och sen plugg igen. tanken är att jag på förmiddagen ska sammanfatta massa kapitel (ligger efter like hell) och på eftermiddagen ska jag sitta med några gamla tentor som ska gås igenom på föreläsningen imorgon.

wish me luck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback