inte alls onormalt...

okej, träningen blev inställd för min del. istället har jag sprungit runt halva stan efter ett par pumps. rotade fram mina gamla svarta som jag tänkt klacka om och de hade verkligen sett sina bästa dar. dessutom kostar en omklackning 150 spänn i den här stan och då kan man ju köpa nya för dubbla priset. ha! det var dock inte så lätt som jag hoppats... och som vanligt när jag letar efter en sak så hittar jag allt annat!

det här blev det:

  • svarta spetsiga pumps med klack från Scorett
  • mörkblå lackpumps från Nilson
  • bruna loafers från Din Sko
  • knallrosa strumpbyxor från H&M
  • glittrigt rosa nagellack från H&M
  • två buntar rosor i två olika rosa nyanser från torget
ja, jag är störd som köper tre par skor på en dag, men två var på superrea. eller ja, iaf lackpumpsen.. 99 kr... de bara måste has... perfekta till jeans och ett linne eller så.

jag är sjukt nöjd iaf... och kände mig ascool i mina solbrillor från H&M som jag köpte för några veckor sen.

tänkte vara generös och lägga upp bilder på allt senare... men nu måste jag vila upp mig framför lost med en godispåse (det är ju trots allt fredag)..

tjingeling!

/S

Kommentarer
Postat av: Evelina

Kika gärna in på min blogg!
Ha en toppen bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback