I'm in looove

inte heller idag kunde jag sitta i skolan och koncentrera mig. det gick tio minuter av föreläsningen, sen var jag så snuvig och hostig att jag knappt visste var jag skulle ta vägen. jag fick sitta i nån knasig ställning också för att inte mitt huvud skulle falla ned på bänken när jag skulle skriva... totalt omöjligt och jag åkte hem på rasten och bäddade ned mig framför blonde ambitions med jessica simpson. totalt meningslös film fast en aning underhållande... hihi...

nu har jag lyckats ta tag i mig själv och sitter och sammanfattar litegrann och väntar på att M ska komma hit. det är tal om biljard, men våra storslagna planer brukar ebba ut när vi väl ätit middag. well, vi får se vad som händer...

blir skåne i påsk iaf. fast bara ett par dagar och sofie ska åka 1a klass.. wohoo.. eller nåt.. tåg som tåg anser jag, men det innebär internet åtminstone och lite skönare stolar hoppas jag. långfredagen kommer jag hem närmare bestämt.

jag är smått förälskad i t-shirtsen och väskorna från Katherine E Hamnett. de är ju såå fina och hade passat mig alldeles perfekt. särskilt som alla hjärtans dag närmar sig. eller nåt. de är bara så.. så.. sofie, tror jag...

image14image15


Kommentarer
Postat av: Lalisen

ja dom är riktigt fräscha :)

Postat av: Maria

Var får man tag i t-shirten då? Vill ha!

2008-02-11 @ 22:04:14
Postat av: Sofie

lalisen: ja, helt fantastiska faktiskt :)

maria: på hennes hemsida... googla katherine E hamnet så kommer du dit.. men de är dyra.. 30£ plus frakt... suck!

2008-02-12 @ 11:08:32
URL: http://sofifie.blogg.se
Postat av: Maria

Ooo det har jag knappast råd med. Har äntligen vågat öppna Laredoutes vårkatalog och nu vill jag bara shoppa. Ga! Jättefina saker ju.. suck

2008-02-12 @ 12:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback