I wanna know, what I'm thinking, what I'm feeling

mina rosa rosor börjar redan vissna. suck! men vad gör man inte för att förgylla sitt hem några dar. det gör liksom hela min lägenhet och jag trivs bättre. särskilt som jag sitter och pluggar vid mitt bord nu. då behöver man något att titta på ibland hihi..

har upprättat ett tentapluggschema idag. turligt nog släppte genast en massa ångest vilket var skönt. jag kommer hinna gå igenom alla kapitel som är relevanta i kursboken och läsa rättsfall, göra extentor samt repetera till nästa fredag. det känns dock inte så hoppfullt när jag tittar på sidan 75 och inser att jag gjort ett kapitel... MEN.. jag ska hålla mig till min planering och då kommer det funka. så det så!

nu blir det däremot promenadpaus och kaffe på vägen.

btw... gud vad mycket det är på tv ikväll... och jag har fått ned PS. I love you med bra kvalitet. suck... vad ska jag välja? armageddon, Nynny, I huvudet på gynning, tell me you love me eller PS-filmen?! svårt val. en sak är säker... sjukhuset kl 19.30 kommer jag inte missa...

/S


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej baby! Jag har lärt mig EN viktig sak på växtfysiologin, och det är att när man snittar rosor när man köpt dem så måste man hålla dem i vatten. Rinnande eller i en skål. Alltså snittet ska ske under vatten. Då håller de sjukt mycket längre! Bara ett litet husmorstips, orkar inte förklara varför det är så (tror inte du bryr dig heller) Haha, lycka till! Pusskram

2008-02-12 @ 17:17:27
Postat av: Sofie

tack för tipset min syster!! ska komma ihåg det till nästa gång jag köper rosor.. kanske inte borde köpa dem på konsum heller haha..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback