hurtigt!

image25

fick ett ryck idag och bestämde mig för att ta tag i det här med träning. beach 2008 ligger inte allt för långt bort you know. eller önska sig kan man iaf... jaja, jag har väntat på ett par träningsskor i en månad från Laredoute. idag tröttnade jag och avbeställde dem. istället gick jag till intersport och införskaffade mig ett par Rebook för 500 kr på rea. utmärkta och snygga.. dessutom fick jag med mig ett träningslinne för 150 kr. motivation, motivation!

klockan 19.30 stod jag på smått darrande ben i stora hallen på friskis och svettis. det är alldeles för många år sen jag gick på pass, men det tog några minuter sen var jag igång. dans hette passet och hjälp vad kul det var. ingen prestationsångest utan bara roliga rörelser till bra musik. jag var dyngsur av svett en timme senare och hade sedan länge druckit ur min vattenflaska. läge att skaffa en större kanske... detta kommer bli mitt nya onsdagsnöje!

well, nu återstår bara att se hur mycket träningsvärk jag kommer ha imorgon!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback