hoppfullt

har ni märkt att det är ljust på morgonen fast att det är tidigt? och att det är ljust även när klockan börjar närma sig kvällen? I looove... dessutom har det gått massa dagar med sol nu och jag mår så sjukt mycket bättre av det märker jag. man blir glad och pigg och allt känns roligare.

filmkväll igår med M. jorsnötsringar och cola samt filmen disturbia. sjukt seg film i början som slutade med att jag inte kunde ligga ned för att den var så spännande. som tur var sov M över och såg till att vi kom upp imorse. jag är ju experten på att stänga av mitt alarm och sen somna om.

nu börjar helvetet. tenta på fredag och massa innan dess. fick världens bästa samtal imorse. jag har gått vidare till intervju nummer två för jobbet jag sökt. helt fucking underbart! var lycklig till tusen och kunde knappt koncentrera mig på seminariet idag. det tråkiga är att jag inte direkt känner mig peppad att sätta mig och råplugga nu, utan jag vill ju fira och bara vara glad.

ska dock fira med att utnyttja erbjudandet på
ellos.se... gratis trenchcoat samt 40 % rabatt på en vara. givetvis kan man ställa sig frågan hur snygg den där trenchcoaten är på en skala, men ja.. det kan ju inte skada med en extrajacka eller nåt.

nu får jag väl ta mig i kragen och äta lunch. har bara fått i mig en chokladboll, några digestivebars samt jordnötsringar idag. så går det när man är stressad!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback