holy crap - snöstorm?

image4
plötsligt kände jag mig som i västra hamnen i skåne. jaa! det blåste och snöade slasksnö som mest gjorde det glidigt och blött på marken. önskar att jag hade mössan på bilen, men gladde mig åt min tjocka täckjacka med pälskrage.. jag var i videobutiken. de är bra... 15 kronor kostar filmen om den inte är på topplistan och ärligt, vem bryr sig om filmen är från 2006 eller 2007? fast idag hyrde jag tre filmer från topplistan. den ena står på paus i dvd:n... förjävla dålig är rätt ord. ciao bella= varning!

jag sov verkligen nada inatt. några futtiga timmar var allt det blev. fast nu är jag konstigt nog ändå rätt pigg. och jag klarade av att jobba hela dagen. den gick förhållandevis fort tack och lov.

hade massa funderingar om vad jag kan skriva om när jag satt på tunnelbanan, fast såklart så är ju alla de idéerna puts väck nu.. jag hade iaf sjukt god lust att putta ut den förbannade gubben med klinkinstrumentet som trodde att han kunde få pengar av mig... suck!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback