helt fantastiskt!



det här är min favoritlåt just nu. sååå bra. den går på repeat här tillsammans med
  • lykke li - everybody but me
  • foo fighters - best of me
  • gwen stefani - orange county girl
som ni kanske förstår har jag inte kommit iväg till biblan än. men jag har läst lite i min säng. ska väl försöka mig på att skriva lite senare. ska bara, ska bara.. eh.. städa. kanske. eller nåt.

hittade just världens bästa program. lastfm.se. helt sanslöst bra.. du laddar ned ett program och sen kan du bland annat söka på en artist så spelar programmet massa musik som liknar det. eller så kan du söka på en specifik artist och lyssna på den. jaa, det är fan helt underbart och värt att ta ledigt för.

just nu kör jag lite gamla godingar som billy ocean och the bangles.. mysmys!

nu ska jag äta pannkakor och diska

Kommentarer
Postat av: Jonna

den är bra:)!

Postat av: Tessa

Men tack! Haha, jag blev ju förtvivlad när det inte gick att hitta dig längre! :P Mycket bra musik! Kram

2008-02-06 @ 22:28:37
URL: http://theara.blogg.se
Postat av: Sofie

Jonna: visst är den! har fortfarande inte tröttnat, fast att den gått på repeat även idag..

tessa: hihi, vad kul att du gillar min blogg så mycket ..

2008-02-06 @ 23:20:52
URL: http://sofifie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback