första februari

jag börjar om. det är det som är så bra med bloggar. när man plötsligt känner sig för utlämnad och privat kan man bara börja om. tänk om det vore så i verkliga livet också? fast på sätt och vis kan det ju vara så. ni vet - alla människor som så att säga har problem att binda sig. de drar ju sig undan då man kommer för nära och börjar om på nytt. inte för att jag är den, eller?

jag är ju uppenbarligen så när det gäller bloggar. plötsligt läser man igenom gamla inlägg och inser att det är alldeles för privat och vips så kan man börja om på nytt. ha!

nog om det... välkommen borde jag väl säga och till mig själv säger jag lycka till, försök att hålla distansen denna gången och låt inte känslorna spela in så mycket.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback