favorit i repris

image3

för andra natten i rad ligger jag sömnlös. eller rättare sagt. just nu sitter jag och äter kiwi fast att jag inte borde. har en benägenhet att få svidande läppar och tunga av kiwi. men gott är det. och nyttigt.

så, varför sitter jag nu här och låter tankarna flyga mellan öronen? please... jag orkar inte. det bästa i kråksången är att min väckarklocka kommer ringa om drygt tre timmar och då väntar sex timmars jobb. har ni listat ut att min sömnlöshet inte är frivillig än? nej.. och jag vet inte alls varför jag inte sover sjukt gott som jag brukar.

anledningarna är många. jag orkar inte ens räkna upp dem. kanske skulle jag då bryta mitt löfte om den distanserade bloggen.

nu är kiwin slut och en ny låt har börjat spelas i itunes. en låt som inte alls passar med min sinnesstämning. inte alls som den
här.

med dessa ord sagda.. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback