ångrar du dig?

söndagen gick mest åt till att sova. kom hem till stockholm igen vid lunch och den enda bedriften jag lyckades med den dagen var att värma lite soppa framåt sen kväll och sen sov jag vidare natten lång. för vem bryr sig allvarligt om oscarsgalan? inte jag iaf...

innan jobbet fyndade jag världens sötaste jacka på MQ. halva reapriset är bra... det innebar en twist & tango-skepparkavaj för 400 kr! kunde inte blivit bättre..

i övrigt var det den segaste dagen ever på jobbet. det hände verkligen ingenting och timmarna gick sjukt långsamt. men till slut blev klockan 7 och jag fick gå hem. hemma väntade M framför en film. kvällens planer var Jumper på bion vid medis. när vi just kom in i söderhallarna (där de serverar mat!!) sprang en STOOR råtta över golvet och in i en stängd restaurang... fräscht liksom.. jag hatar råttor och hade mardrömmar om det inatt... gaah..

filmen var kanon... en glad överraskning var att rachel bilson hade en stor roll och ärligt talat gjorde det en hel del. jag älskar henne och som vanligt hade hon söta outfits fast att det var en actionrulle. ja, det var helt enkelt en toppenfilm och slutet var oväntat och kul..

idag är det städning och handling på schemat.. om jag bara kommer iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback