än finns det många tusentals tårar kvar

jag är sjuk.. igen! ni vet sådär jobbigt sjuk för att man knappt orkar sitta rakt upp och halsen är sjukt svullen plus hosta, feber och huvudvärk och ont i kroppen. dessutom fick jag inte uppdatera bloggen igår. det var nåt fel på sidan... suck!

i tisdags var det ju faktiskt fettisdagen. jag skulle köpa semlor på min konditori men det var så lång kö och jag hade lite bråttom så det fick bli semlor från 7eleven. det gick det med iofs... fast det slutade med krig. gräddkrig och jag hade grädde i håret, ansiktet, på ögonfransarna och mina kläder. till råga på att förevigades det i ett förmodligen otroligt fult kort... men det bjuder jag på!

dessutom såg vi juno. totalt värdelös. jag gillade den inte alls. kändes väldigt tillgjord och överdriven men samtidigt väldigt seg. plus att man blev inledd på ett spår, men sen följde de inte upp det ordentligt.

igår sov jag till halv tre. kändes som att jag behövde vila mig... missade viktiga saker i skolan, men samtidigt ligger jag hellre hemma ett par dar än en vecka för att jag ignorerade mina symptom.

nu blir det film och serier i sängen!

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback