utflykt

tänker inte kommentera helgen, det var bara massa jobb och sömn typ..

igår däremot var det utflyktsdags. mötte upp M efter jobbet och tog tåget och bussen till barkarby. där blev det outletshopping (för Ms det), massa inredningsbutiker, träffade Ms barnsdomskompis E som tyckte fest i helgen kändes obiligatoriskt (och jag håller med), sen sist men inte minst IKEA. jag fyndade diskmedel i söt förpackning, krokar till köket, en wokpanna som förmodligen är sjukt dålig men den var iaf billig och så blev det en massagehjälpreda.

sen hände ett magiskt ögonblick som får mig att vilja skratta och brista ut i gråt samtidigt bara jag tänker på det... men jag är nog mest bara jätteglad egentligen.

/S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback