slagen hjälte

oj, dagen har verkligen varit lång. är inne på min 14e timme som vaken och allert människa. not! trevliga samtal har dagen bjudit på. och inbjudningar har jag fått. bättre kan man då inte ha det.

började min morgon med en dyr frukost med sis. massa prat och skvaller och vips var klockan 12.10 och jag begav mig till jobbet. snygg var jag också. nya trenchcoaten från H&M för heeela 249 kr, blå jeans, skjorta och tröja plus scarf. yes! också små söta loafers till.

väl hemma från jobbet gick timmarna och ja, nu är det typ läggdags. massa prat i telefon, funderingar, drömmar, utsvävningar och fixeringar. en sann söndagskväll.

ps. jag är heeelt såld på katrin schulman, hon är en gudinna... surfa in på
1000apor.se och kolla in katreen 21.30 under "TV". jag låg dubbelvikt av skratt. helt makalös!

/S

Kommentarer
Postat av: LinnéaK

Hej..
Om du har tid och lust får du gärna lyssna på mig, sjunger & spelar, i min blogg..
Ha det gött!

Postat av: LinnéaK

Tack :) Roligt att du gillade det..
Ska försöka komma ihåg att säga till, men det är en del som bett mig så håll gärna utkik du oxå, svårt att komma ihåg alla :)
Men som sagt, ska försöka :)
Ha det fint!

2008-04-13 @ 23:26:44
URL: http://LiinneaK.blogg.se
Postat av: Lisa

fin blogg du har :)

2008-04-13 @ 23:41:10
URL: http://wlisa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback