problem: parkas eller trenchcoat?

okej, våren är här. kanske några dar, kanske för att stanna. det är ju finessen med sverige. man vet aldrig hur vädret är nästa vecka... snöstorm eller gröna blad på buskar och träd? den som lever får se. jag har iaf kommit på att jag behöver en jacka som kan värma mig när tröja känns för kallt och skepparkavaj för varmt. har tittat runt både i butiker och på nätet, men gud vad svårt det är. jag har ju såklart inte vilka krav som helst...

  • det ska vara trekvartsärm
  • ett ljust material som INTE prasslar
  • en modell som går ned över rumpan
  • man måste kunna ha klänning eller kjol under
  • den ska ha ett bra pris
hittills har jag hittat två... den första kommer från haléns och den andra från kappahl. vet inte vad kappahls-kappan kostar tyvärr men den lär ju ligga under tusenlappen lätt.

vilken gillar ni bäst?

image76 image77

Kommentarer
Postat av: Anonym

den högra, antar att det är den från kapahl jag gillade modellen...men gärna i en annan färg enligt mig:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback