poor me

image82

imorse, jättetidigt, typ innan det hade blivit ljust ute så vaknade jag av att min hals var helt igensvullen. eller inte helt, men nästan. mandlarna är så stora att de nästan buktar ut på halsen. var ju bara att gå upp och dricka varmt honungsvatten och tillbaks till sängen. nu har jag försökt sitta till och från med min hemtenta och har bara en liten liten delfråga kvar. vet inte alls hur kvaliteten på det jag skrivit idag är men det får gå som det går. orkar liksom inte bry mig.

till råga på allt har micke också superont i halsen. förmodligen har vi smittat varandra i förra veckan då jag kände av halsont som gick över. suck! och jag som ska jobba ons-sön... blir inget jobb imorgon, har redan ringt och sjukskrivit mig.

nu ska jag däremot hoppa in i duschen och bege mig till ett apotek för att få tag på halstabletter och sen blir det sängen resten av kvällen!

/S

Kommentarer
Postat av: Maria

Stackars dig! Krya på dig hälsar Maria och Curry. Puss!

2008-04-08 @ 18:16:34
Postat av: Sofie

hihi, tack syster! ser fram emot att träffa er båda (och det nya tillskottet också så småningom) snart..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback