omvänd taktik

image85

eftersom det var vitt ute när jag vaknade imorse så tänkte jag nu bjuda på sommarkläder. H&M har ju då fått in massa fina saker. jag fastnade direkt för det här setet. kommer dock använda linnet som vanligt och inte nåt tönteri.. sover aldrig i kläder eftersom jag ändå vaknar mitt i natten av att kläderna vridit sig och skaver, ett rent helvete är vad det är. men visst är det typ sötast... love it!

på tal om loving stuff.. ny favoritsysselsättning om kvällarna - bli killad på ryggen... gaaah vad underbart det är! mer sånt åt folket :)

/S

Kommentarer
Postat av: Becca

Alkoholen sätter mer skada för användaren och dess anhöriga. Fler våldtäkter och misshandel görs ju av alkohol påverkade. Många kör rattfulla. Alkoholen är också den största inkörsporten till farligare droger som kokain :).

Tobaken fungerar ju inte på samma sätt, men tobaken är ju mer beroende framkallande. det har du rätt i :)

Ha en bra dag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback