god damn you're beautiful

ännu en helg har släpat sig förbi. igår kändes dagen som en vecka. innehållsmässigt och tidsmässigt och allt hände på en och samma gång. en enda lång minut blev till en vecka typ. men det var mysigt att ligga på verandan och låta solen göra ränder efter linnet, det var gott med bakad potatis och skinkröra och det var minnesvärt att ta en promenad vid vattnet och titta på husen, båtarna och skärgårdens utsikt.

det var en absurd och overklig kväll som jag än idag vill ska vara en dröm somnade jag till slut i Ms famn. fast inte fan fick jag sova. mitt i natten vaknade jag av ett billarm som tjöt, en katt som låg på mina vader, en pojkvän som tyckte att vi skulle kramas och plötsligt var det ljust och då drömde jag om nåt som hade med trekanter att göra och när klockan ringde skulle jag precis svara på om man behövde vara ett par för att ha trekant, men nej, det måste man ju inte sa jag och M trodde att jag pratade med honom.

nu ska jag rusa in i duschen och sen vidare till jobbet.

/S

Kommentarer
Postat av: Isabel

Nu är mina converse till salu. Fint skick. Läs i bloggen för mer info.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback