dagens...

inför en ny kategori mina vänner... ni som följde mig för längesen känner igen den, för er andra. bild + statusupdate om min hälsa, humör och liknande efter vad som känns aktuellt.

så här kommer den första.

image97

dagens outfit: sjal från nelly, tröja med knappar bak H&M, linne Monki, jeans Joe's. klocka och armband cooco.se
dagens humör: känner mig ensammast i världen och önskar att jag låg i en famn
dagens låt:
sacrifice med anouk
dagens sötaste: M såklart. trots att han skulle envisas med att fotografera mig när jag var nyvaken




Kommentarer
Postat av: Tessa

Men nu får man ju se hur du ser ut också! :) ett trevligt ansikte på en trevlig blogg! kram

Postat av: Sofie

hihi tackar!

2008-04-15 @ 22:49:55
URL: http://sofifie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback