ångest!

image87

jag fortsätter att vara sjuk. mår nästan sämre nu än igår. liksom alldeles yr och matt såfort jag är aktivare än filmtittning i sängen eller sovandes. ska dock ta mig i kragen snart och lämna filmen jag och M såg igår. Michael Clayton. en ganska seg rulle med bra story och coola inslag. men bäst var att ha darlingen nära. innan filmen intog vi tacogratäng och cola. det var hur gott som helst, trots att aptiten inte är på topp just nu.

nä, om jag skulle ta den där promenaden till videobutiken kanske. det sägs vara vår ute dessutom!

/S

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi måste göra något ditt immunförsvar tjejen. Det är inte meningen att man ska behöva vara sjuk så ofta. Kram

2008-04-11 @ 14:57:06
Postat av: Sofie

ja, jag är nog mer sjuk än jag inser själv... hmm! ska ta tag i den där träningen tror jag. och sola! kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback